Starpbanku likmju indeksi

EURIBOR
RIGIBOR
LIBOR USD
 
Uz termiņu 26.06.2014 +/- 25.06.2014
1 mēnesis 0.10 0.10
3 mēneši 0.21 0.21
6 mēneši 0.30 0.31
12 mēneši 0.49 0.49
Uz termiņu 28.12.2013 +/- 27.12.2013
1 mēnesis 0.04 0.04
3 mēneši 0.09 0.09
6 mēneši 0.23 0.23
12 mēneši 0.43 0.43
Uz termiņu 17.02.2020 +/- 16.02.2020
1 mēnesis 1.65 1.66
3 mēneši 1.69 1.69
6 mēneši 1.72 1.71
12 mēneši 1.79 1.80

Aptauja

Kas nosaka kredītiestādes izvēli?

Piektdiena, 03. oktobris 2008

„Swedbank” internetbanka atzīta par labāko Baltijā

„Swedbank” internetbanka atzīta par labāko internetbanku gan Latvijā 19 banku konkurencē, gan Baltijā 39 banku konkurencē. Tādējādi „Swedbank” internetbanka jau sesto gadu ir līderis neatkarīgās biznesa konsultāciju sabiedrības „Metasite Business Solutions” pētījumā par banku elektroniskajiem pakalpojumiem. Pētījumā atzīts, ka Swedbank piedāvā saviem klientiem visplašāko e-pakalpojumu daudzveidību un labāko funkcionalitāti.

„Metasite Business Solutions” jau sesto gadu pēc kārtas veic Baltijas valstu banku sniegto elektronisko pakalpojumu izpēti un novērtēšanu pēc vairāk nekā 500 dažādiem kritērijiem. Izvērtējot Latvijas, Lietuvas un Igaunijas banku internetbankas pēc to ērtības, funkcionalitātes un klientu servisa atsaucības, „Swedbank” internetbanka saņēmusi augstāko vērtējumu.

Ērika Pennere-Pučko, „Swedbank” Elektronisko norēķinu daļas vadītāja : „Mūsdienu biznesa vidē svarīgi ir klientiem piedāvāt arvien jaunus – vēl inovatīvākus, ērtākus un labākus - pakalpojumus, turklāt to izdarīt pirmajiem. Protams, ne mazāk svarīgi par jaunu pakalpojumu ieviešanu ir palīdzēt un atbalstīt savus klientus to apgūšanā un izmantošanā. Inovācijas, orientēšanās uz rezultātu un izcils serviss ir „Swedbank” veiksmes pamatā.”

Pateicoties elektroniskās vides attīstībai, servisam, pakalpojumiem un mērķtiecīgai klientu izglītošanai, Latvijā elektronisko norēķinu īpatsvars „Swedbank” jau šobrīd ir tuvs maksimāli iespējamajam – 96,36%. Septembrī „Swedbank” internetbankas lietotāju skaits, turpinot stabili augt, tikai privātpersonu vidū pārsniedzis 700 tūkstošus, un atbilstoši Latvijas Interneta asociācijas datiem tā ir populārākā internetbanka Latvijā.

Pētījuma veicēji īpaši izdalīja un vērtēja banku sniegtos pakalpojumus gan attiecībā uz esošajiem klientiem, gan to, kā elektronisko pakalpojumu jomā tiek piesaistīti jauni klienti. „Swedbank” augstāko novērtējumu saņēma gan esošo, gan jauno klientu iesaistīšanā. Pēc 10 kritērijiem tika vērtēti arī banku piedāvātais pakalpojumu klāsts, kurus klients izmanto, lietojot mobilo telefonu. „Swedbank” ieguva augstāko novērtējumu pārējo banku vidū, turklāt „Swebank” piedāvātais pakalpojumu klāsts, izmantojot mobilo telefonu, visatzinīgāk tika novērtēts tieši Latvijā.


-