Sestdiena, 08. novembris 2008
"Stockmann", "Nordea" un "MasterCard" Latvijā ievieš kopzīmola kredītkarti
No 5. novembra, universālveikals „Stockmann” sadarbībā ar „Nordea banku” un karšu kompāniju „MasterCard” klientiem piedāvā jauna veida pastāvīgā klienta karti „Stockmann MasterCard”, kurā apvienotas pastāvīgo klientu karšu priekšrocības un kredītkartes funkcijas. Sadarbības partneru mērķis ir panākt, lai radītā kopzīmola karte ne tikai gūtu atsaucību „Stockmann” klientu vidū, bet kļūtu par klientu visbiežāk izmantoto kredītkarti arī citās iepirkšanās vietās.
„Stockmann Mastercard” sniedz iespēju izmantot pastāvīgā klienta priekšrocības visos „Stockmann” tīkla veikalos, kā arī veikt norēķinus vēl 24 miljonos iepirkšanās vietu visā pasaulē, rezervēt viesnīcas, pasūtīt aviobiļetes un izdarīt citus pirkumus internetā. Turklāt sadarbības partneri – „Stockmann”, „Nordea banka” un „MasterCard” nodrošina vēl arī citus papildu labumus kartes lietotājiem. Karti iespējams saņemt bez maksas visu banku klientiem. Kartei nav konta atvēršanas maksas, mēneša maksas vai gada maksas. „Stockmann Mastercard” klientiem ir jāmaksā tikai, ja tiek izmantots kredīts, turklāt līdz pat 55 dienām ir iespējams baudīt „labvēlības periodu” jeb bezprocenta kredītu.
„Latvijā esam celmlauži, ieviešot kopzīmola karti, toties Eiropas valstīs „co-branding” jeb kopzīmola kartes kļūst arvien populārākas, un paredzams, ka šādi sadarbības piemēri starp bankām un tirgotājiem kļūs arvien vairāk,” norāda Valdis Siksnis, „Nordea bankas” Latvija vadītājs.
ASV kopzīmola kartes tirgū jau tiek piedāvātas vairāk nekā desmitgadi, tādēļ tur jau gandrīz puse jeb 45% no karšu tirgus ir kopzīmola kartes. To pieaugošā popularitāte vērojama arī Eiropā, jau katra piektā jeb 22% no karšu tirgus ir kopzīmola projekti. Lielākā daļa jeb 59% kopzīmola projektu ir novērojama mazumtirdzniecībā.
„MasterCard” pētījums apliecina, ka kopzīmola projektu uzsākšana sniedz papildu priekšrocības mazumtirdzniecībā – tie palielina apmeklētāju plūsmu, palielina veikala apgrozījumu, kā arī veicina sadarbības partneru zīmolu nostiprināšanu patērētāju vērtējumā.